zdejmowanie filtrow google

Nagły spadek pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google może być spodowany nałożeniem kary za stosowanie na stronie internetowej praktyk niezgodnych z wytycznymi Google. Komunikaty na temat kar ręcznych, przyznawanych przez pracowników Google zajmujących się jakością wyników wyszukiwania są dostępne w panelu Search Console.

Na stronę internetową może zostać nałożona kara algorytmiczna, o której właściciel strony internetowej nie zostanie poinformowany. W przypadku tego typu kar, proces pozbywania się jej jest dużo bardziej złożony. Wymaga przeprowadzenia profesjonalnego audytu SEO i usunięcia wszystkich ryzykownych czynników ze strony internetowej. Wynik tego procesu naprawczego w większości przypadków pojawia się przy kolejnej aktualizacji algorytmu.

Przyczyny kar mogą być bardzo różne - od kopiowanej, ukrywanej lub spamowej treści tworzonej przez użytkowników po nienaturalne linki wychodzące ze strony lub kierujące do niej.

Rodzaje zdejmowanych kar

Metoda zdejmowania kar Google

Pozbycie się kary Google wymaga sprawdzenia przyczyny nałożenia kary a następnie jej usunięcia. Bardzo dynamiczne tempo zmian algorytmów Google oznacza, że metody pozycjonowania, które wcześniej przynosiły bardzo dobre efekty, obecnie mogą być szkodliwe.

Zlikwidowanie efektów tych metod doprowadzi do usunięcia kary, ale może nie przywrócić wcześniejszych pozycji. Dlatego po procesie usuwania kary należy przeprowadzić proces pozycjonowania metodami bezpiecznymi, które zastąpią te szkodliwe.

Cena usunięcia kary Google

Wycena usługi następuje po zapoznaniu się z wiadomościami z panelu Search Console oraz wykonaniu audytu strony. Cena jest uzależniona od rodzaju nałożonej kary oraz jej przyczyny.

poproś o bezpłatną wycenę