Błąd bazy danych WordPressa: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_2304_0.MYD' (Errcode: 28 - No space left on device)]
SHOW FULL COLUMNS FROM `wp_options`

Błąd bazy danych WordPressa: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_2304_0.MYD' (Errcode: 28 - No space left on device)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (7, 11, 16, 25, 31, 44) ORDER BY t.name ASC

Baza wiedzy - WebWise eMarketing

Baza wiedzy

Kiedy będzie widać efekty pozycjonowania?

rosnaca-ilosc-klientow

To drugie najpopularniejsze pytanie padające ze strony firm, które są zainteresowane skorzystaniem z takiej usługi. Na pierwszym miejscu jest oczywiście „ile to będzie kosztowało”. W ostatnim punkcie artykułu opisuję nasze praktyczne podejście do tej kwestii, ale najpierw trochę teorii. Czynniki wpływające na czas wypozycjonowania strony Właściwie odpowiedź na oba pytania można zawrzeć w jednym zdaniu – im niższy miesięczny budżet, tym dłużej. Pozycjonowanie podobnie jak prawdopodobnie każda inna branża rządzi się prostym prawem trójkąta ograniczeń lub trójkąta projektowego. Wygląda on następująco:   Źródło: http://lawicki.pl/ W skrócie oznacza on, że manipulowanie czynnikami usługi (w naszym przypadku pozycjonowania) znajdującymi się w kątach trójkąta: czasem […]


Atrybut title w linku a SEO

anchor text title

Jeżeli zastanawiałeś się nad tym, czy atrybut „title” w linku ma znaczenie dla SEO to wykonałem test, który to sprawdził. <a title=”słowo kluczowe”>anchor</a> Dlaczego ktoś miałby używać atrybutu „title” linku pod SEO? Czemu miałoby służyć wykorzystanie tego znacznika w SEO? Ja rozważałem jego użycie w linkowaniu wewnętrznym strony. Nie, nie do upychania słów kluczowych. Niektóre linki na pozycjonowanej przeze mnie stronie posiadają anchory, które są tylko częścią fraz, na które pozycjonowane są ich strony docelowe. Przyczyna jest taka, że w taki sposób link jest zrozumiały dla użytkownika, a strona nie jest przeładowana podobnymi do siebie anchorami – jedna strona posiada odnośniki do […]


Naturalne zdobywanie linków

naturalny link

Jednym z podstawowych filarów pozycjonowania stron i sklepów internetowych jest zdobywanie linków. Pomimo wielu zawirowań wokół nich, jak coraz bardziej rygorystyczne aktualizacje algorytmu Google (Pingwin) ich wpływ na pozycje stron nie spadł. Wręcz przeciwnie – rosnąca popularność e-commerce sprawia, że nie można ich ignorować. Rosnące wymagania dotyczące linków prowadzących do stron stron, wprowadzenie kar w formie filtrów ręcznych i algorytmicznych oraz banów wywołują dylemat – jakie linki są dobre, a jakie mogą okazać się niebezpieczne. Odpowiedź w zasadzie jest prosta – skoro linki mają być przydatne dla użytkowników to każdy link umieszczony w miejscu (lub w sposób), który nie spełnia […]


Czy Google indeksuje strony z poczty Gmail?

email

Ostatnio trafiłem w indeksie Google na podstrony należącej do mnie domeny, których nie powinno tam być – są to podstrony narzędzia, nad którym pracowałem i znajdowały się na zdalnym serwerze w ramach testów. Te podstrony nigdy nie były w żaden sposób podlinkowane – ani linkami wewnętrznymi w ramach domeny, ani z zewnętrznych źródeł. Skąd pewność? O istnieniu tych adresów wiedziałem tylko ja i jedna osoba, której podesłałem je do podejrzenia narzędzia za pośrednictwem poczty Gmail (skrzynka nadawcy i odbiorcy). Jednak czy to dowód na to, że Google skanuje pocztę w poszukiwaniu linków? W jaki sposób Google pozyskuje informacje o nowych adresach URL […]


Jak pozycjonować sklep internetowy?

jak pozycjonować sklep internetowy

Rosnący popyt na zakupy internetowe spotyka się z rosnącą podażą sprzedaży. Coraz większa liczba sklepów internetowych zaostrza konkurencję w walce o pozyskanie klienta. Jednym z ważniejszych źródeł pozyskiwania klientów jest największa wyszukiwarka internetowa w Polsce – Google. Jak zaistnieć w Google ze swoim asortymentem? Opisałem tu kilka porad. Jak szukają internauci? W pierwszej kolejności zastanów się za pośrednictwem jakich fraz kluczowych internauci wyszukują produktów, które masz w sklepie. Dobrym punktem wyjścia jest: przygotowanie listy kategorii produktów przygotowanie listy nazw produktów Następnym krokiem jest sprawdzenie, które z przygotowanych fraz są wyszukiwane. W przypadku sklepu z asortymentem skierowanym do klientów indywidualnym często popełnianym […]


Jak tworzyć treści na stronę internetową przyjazne dla SEO?

tworzenie treści na stronę

Treść to jeden z najważniejszych elementów strony internetowej zarówno dla użytkownika, jak i wyszukiwarki internetowej. Google nieustannie dąży do oceny stron pod kątem ich przydatności dla użytkowników. Ta sama zasada obowiązuje wszystkie strony internetowe bez względu na rodzaj – wizytówki firmowe, serwisy, na których treść tworzą użytkownicy, czy sklepy internetowe. Jak więc tworzyć treści na stronę www, które pomogą w pozycjonowaniu? Ile treści najlepiej dodać na stronę? Wśród wielu SEOwców panuje opinia, że na każdą podstronę na której wypozycjonowaniu nam zależy należy dodać tyle treści ile to możliwe. Jest w tym sporo racji, bo to daje możliwość na wypozycjonowanie strony […]